maanantai 2. huhtikuuta 2012

Like the sea, I am constantly changing from calm to hell

Godkväll ni läsare dom fortfarande är vakna! Jag mår skit. Jag är nog faktiskt flunssig, och så har jag stegring.

Har dessutom varit världens mest irriterande bitch idag känns det som. Haha. Alltså jag har varit på sååå dåligt humör, antagligen pga att jag är sjuk,+ typ trötthet o så...

Jag har varit arg som fan på mig själv, fittats till en vän så att jag har fattat det själv men bara inte kunnat sluta för jag har varit på sånt omöjligt humör. Superkonstigt haha, nästan lite skrämmande. Känns som jag skulle vara 7år igen.

Anyways förlåt så mycket, bl.a. Elias som tvingats lyssna när jag flippar ur. Imorgon ska han få värsta respekt.

Något produktivt har jag på gång i alla fall, har börjat med att dekorera mitt rum lite. Har limmat upp en del bilder på vänner på min vägg, och imorgon tänkte jag printa mer. Tycker om att det blir lite ändring här, har varit ganska tomma väggar förutom typ 2 posters.

Men det får bli efter skolan, om jag kan fara dit dvs. Jag hoppas. Därför går jag också nu o sova så att jag kan vakna någolunda i bättre skick imorgon. Puss!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti