maanantai 16. huhtikuuta 2012

Yes I swam dirty waters, but you pushed me in

Heej! Gud så skönt att sluta 13.20 på måndagar. Måndag är faktiskt en sån dag som man inte orkar vara i gång länge. 

Har inte hänt så mycket idag. Dom most eventful grejerna från idag är väl att jag 1. tappade min telefon och 2. fattade att det är 8 (ÅTTA!) dagar till tölö inträdesprov... Telefonen hade Toni tagit, fick jag reda på efter ett par timmar. Tölögrejen blev jag så chockad av att jag tänkte börja gråta där på spårahållplatsen. Förstås jag har hela tiden vetat att det är 24.4 men jag blev ändå på nåt sätt chockad av hur jävla snart det är. Fan...

Så jag kom hem direkt från skolan, i hopp om att äntligen hitta på nåt att sjunga. Har på känn att det inte kommer lyckas just idag, inspiration noll men får försöka åtminstone. 

Till sist ännu lite bilder. Jag idag, Ken idag i skolan, hunden, och sist vår  lilla buse Toni:)

Vi hörs senare, puss:).







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti