tiistai 10. huhtikuuta 2012

You had to know I wanted something from you then

Heeey! Jag kom hem från skolan för en stund sen, och är på ganska bra humör:). Är antagligen lite på grund av vädret (okej det är ju inte en massa plusgrader, men soligt) och sen en del också för att jag har Hp-presentationen undan. Det gick helt bra, ingen somnade så det är ju ett plus haha:). Det känns bara bra att ha det undanstökat för jag blir jättelätt ganska nervös över såndäna små saker, så nu behöver jag inte vänta med att göra det wohoooo. Ännu flöjtexamen denhär veckan och sen är allt stressigt done för en tid i alla fall!

Nu har jag bara flöjttimme idag och sen kommer jag igen hem:). I och för sig är det hos pappa så det kommer ta många timmar som vanligt. Borde vara hemma vid åtta-tiden. OM jag inte far till stan och köpa något till Tumppi? Han har födelsedag imorgon... kanske han bara får nöja sig med snask... Aaanyways vi hörs på kvällen :)

Btw bilder från igårkväll ute, skolan idag, och mig idag.














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti