sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

The other side of me

Har varit superdålig med bloggandet, förlåt. Det är väl mest för att jag fortfarande är hos pappa, och det finns absolut inget att blogga om. Det är nog helt skönt att vara här men det händer bara inget intressant.

Igår har jag t.ex. fixat vår väg som har gått sönder, och idag har jag skruvat ihop trädgårdsmöbler. Har också gått på några promenader. Det här är verkligen inte jag känns det som, men sånt här gör man här:)...

Idag på eftermiddagen far vi sen tillbaka till mamma, äntligen kan man väl säga. Det här är bara ett sånt veckoslut som jag inte skulle ha velat sitta hemma bara. Ville få mina tankar bort från stress och sånt men det går inte riktigt när man sitter här med typ endast sina tankar. Aaanways efter tisdag är stressen och allt över för en stund:)! Kommer att kännas superskönt.

Vi hörs i alla fall när jag kommer till mamma, har en del bilder också som jag visar sen:). Så ni får uppleva livet här lite.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti