torstai 5. huhtikuuta 2012

You don't have to go it alone

Hej:)! Hemma nu igen, efter skola, en sväng på stan & en väldigt liten promenad. På stan var jag med Jessica, köpte lite summerglow-kräm och gossipade @subway. På "promenaden" var jag med Bebban, innebär alltså att jag följde henne till stallet, haha.

Idag händer det inget, finns en fest som jag inte är bjuden till:D + en liten chillgrej som jag är bjuden till, men jag kan inte fara dit heller. Vill verkligen festa men får ta det en annan dag när jag kan.


Snart ska jag alltså till pappa inför påskfirande där också, och sen ska jag hit till mamma igen först på söndag. Superlänge känns det som, vi brukar vara så korta tider. Anyways, där är det ju lite skitigare bloggning, eftersom det är via ipad.

Jag har därför tänkt att jag nu fixar ihop ett par tidsinställda inlägg som kommer att poppa upp här under dehär några följande dagarna. Sen kommer jag att blogga om vad som händer just då också, men det via sämre kvalitets inlägg alltså. Hoppas det blir bra åtminstone. Sen hörs vi på söndag ordentligt! Pusspuss



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti