keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

If you don't love me, pretend

Hej! Nu har jag kommit hem från kaffe med Mette för typ en timme sen. Vi gick till Delivo, är ju närmast, och det var riktigt roligt:). Drack latte och pratade massor, funfunfun.

Annat som har hänt idag är att vi fick betyg. Jag  höjde mitt medeltal med 0,1 (alltså T.EX. från 8.4 till 8.5  om ni inte förstod)... Så jag är helt nöjd, nu bara kämpar jag på sista tiden så höjs det lite till. Grankulla skulle ju kunna vara ett mål, det är inte mitt första alternativ men det är ett realistiskt mål.

Inte mycket annat att berätta, börjar bli riktigt nervös för examen. Den är alltså imorgon kl. 10. Borde gå helt bra, men jag är ändå jättenervös. Försöker nu att inte vara det idag ännu, har ju hela bussresan imorgon tid för det, haha.

 Nu ska jag gå och spela igenom mitt program, + kanske sen spela gitarr & sjunga lite för att lugna mig själv lite. Ändrade mig och bestämde att jag konditionscyklar idag istället för gym, när jag kom hem så orkade jag förstås inte släpa iväg mig :D. Lat som man är. Vi hörs senare:)!



Jag och Meteeer på en av ninnis fester:D. Förjävlig bild, kolla ögonen HAHA. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti