maanantai 9. huhtikuuta 2012

I won't tell the truth unless you want me to

Heyey... Lol jag e the worst på att säga hej eller nåt liknande.

Anywhore, nu har vi färgat mitt hår. Eller först tog vi bort förra färgen och sen satt vi ny. Egentligen kan man inte säga att det var att ta bort färgen, en del  lossnade ju förstås, men jag blev ginger haha! Sen färgade jag ju håret så då var det inte ginger. Meningen var dock att det skulle vara typ ljus guldbrun men vafan, dethär är helt liknande som jag har haft tidigare? Ser ut att jag typ bara skulle ha färgat pånytt med samma. All this trouble for nothing! Haha, nej huvudsaken att det inte är fult i alla fall.

Nu ska jag väl gå och planera lite på HP-presentationen. Är faktiskt lite nervös att det kommer att gå dåligt. Jag är så skit på såndänt, + jag har absolut ingen motivation. Vi hörs senare i alla fall!

ginger! obs såg mycket mer ginger ut irl :D


sånhänt är det nu!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti