tiistai 3. huhtikuuta 2012

You don't have to save me, just need you to follow

Var sen sist och slutligen en rätt så bra dag i skolan. Gjorde inte så hemst mycket något, förutom på matten räknade jag faktiskt med Jessica. Vilket är sällsynt. Räknandet alltså, inte att jag är med Jessica haha. Nåja men en massa bilder har vi i alla fall tagit i skolan, wohoo. Så såna bjuder jag på nu (massor av dom), sen måste jag börja fixa lite grejer för jag ska på flöjttimme= sen vidare till pappa. Men vi hörs väl därifrån, nu när nätet börjat funka på min ipad där också:)! Puss


 söt jessica!


 <3 


 Sebbe&Jessica :)


 Max, Jeppe & Ode


 HAHA Jessica&Elmer


 Supersöta Toni!


 Robert Lars Bertil sööt!


 En av dom första normala bilderna på Tumppi :)! Och han är ju supersöt!


:) <3 vacker Bebban


 Sebbe,Elias &.....Mauritz


 :D söta kompisar


 Kompisfoto 1 med Elias. Jag har ju sagt att han är fjantig...


 Kompisfoto 2.. smickrande


"snälla sätt armen runt varann. rör ens varann!de blir gullit!" ....resultatet....:D


2 kommenttia: