lauantai 28. huhtikuuta 2012

The music won't break your heart

Good morning! Jag har redan varit vaken ett par timmar. Idag är det middag hos Cia som gäller, och sen Jesus power night. Haha I know, JPN not really my thing speciellt på en lördag kväll, men dit kommer Morsan Elise, som är väldigt intressant att lyssna på.

Hon är alltså en typ 60-70 årig f.d prostituerad och missbrukare m.m som berättar om sitt liv. Väldigt bra verkligen, hon har alltså varit i  vår skola en gång förra året.


Men nu lite pictures av min morgon och så hörs vi senare

lol måste lite fixa naglarna men sådär lagade jag dem igår kväll


high and dry ♥ och lite annan bra musik


haha inte ofta ni ser mig utan smink och med vått hår:D. nu ska jag i alla fall sminka mig

måst fira här också att Thomas syns på min chat igen. Syntes senast i Januari, haha FB....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti