torstai 26. huhtikuuta 2012

kick some ass

Jag far helt snart till skolan. Tänkte bara blogga här före eftersom jag inte kommer hinna göra det sen på eftermiddan.

Först har jag alltså skola, det är det rubriken syftar på, skall fara och ragea lite till en lärare:). Sen efter skolan far jag till stan, vi ska köpa lite dekorationer till vappen, och sen kl 17 ska jag träffa min tyskagrupp i Tennispalatset. Vi ska gå på Iron Sky :). Jag är inte så excited för själva filmen, men mer för upplevelsen för det är ganska roligt att fara med så många kompisar:D. Och en lärare haha. Vi har liksom 34 platser av salen reserverad :p.


I alla fall nu far jag, kameran följer med så ni får sen bilder imorgon igen:). Eller kanske på kvällen... Ha en bra dag, puss!



glad chey haha...:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti